Ciągnik w stanie idealnym ,po kapitalnym remoncie silnika ,skrzyni biegów,tylnego mostu ,podnośnika ,zwojnic,hamulców,w ciągniku nie została ani jedna stara śruba czy łożysko, wszystko montowałem nowe,założyłem nowy wał korbowy,tłoki,pierścienie,tuleje,głowice,pompe olejową,panewki,korbowody wszystkie uszczelniacze i uszczelki,zawory, nowe końcówki wtryskiwaczy pompa wtryskowa po regeneracji jeśli chodzi o skrzynie biegów to wymieniłem wszystkie łożyska tryby i wałki stara została tylko obudowa, całe sprzęgło nowe, podnośnik ;nowy tłok i pierścienie oraz cylinder , tulejki i ramiona podnośnika,nowa pompa podnośnika.Hamulce wymienione rozpieraki i szczęki hamulcowe ,nowe półosie napędowe,rozrusznik i alternator po regeneracji .Cały remont trwał , roku ,robiłem go dla siebie więc części były z górnej półki,ciągnik opłacony i zarejestrowany,opony stan idealny .Polecam.